کد خبر: 315745
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
بازدید 198
فرماندار شهرستان بروجرد لرستان ازکانون بازدید کرد

همزمان با آغاز ثبت نام های کارگاه های فصل تابستان، فرماندار شهرستان بروجرد لرستان و هیئت همراه از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان؛ براساس این گزارش: امروز 30 خردادماه 1401 همزمان با شروع فصل تابستان و ثبت نام کارگاه های حضوری، مجید منعمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد لرستان و هیئت همراه از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بازدید کردند.
براساس این گزارش: در این دیدار میهمانان ازکتاب خانه و فعالیتها بازدید و ضمن نشست صمیمی با مربیان مراکز از روند امانت کتاب  و برگزاری کارگاه های تابستان و غنی سازی اوقات فراغت در کانون پرورش فکری مطلع شدند. 
مجید منعمی فرماندار شهرستان بروجرد در حاشیه این بازدید گفت: کانون پرورش فکری، به عنوان یک مجموعه فرهنگی در پرورش و رشد کودکان ونوجوانان نقش بسزایی ایفا می کند.
منعمی با بیان این نکته که کانون پرورش فکری از ظرفیت‎های خوبی مانند مربیان و فضای مناسب بهره‌مند است  اعلام آمادگی خود را برای حمایت از برنامه ها و رفع مشکلات مراکز شهرستان اعلام کرد.
وی به اهمیت کتاب خوانی در بین کودکان ونوجوانان اشاره کرد و گفت: کانون به صورت تخصصی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را ترویج می دهد که جا دارد از مدیرکل کانون استان لرستان و مربیان توانمند کانون  که بستر لازم را برای بچه ها فراهم می کنند ، تقدیر و تشکر کنم.
درادامه این بازدیدها منعمی  و هیئت همراه در کارگاه های مختلف حضور یافتند و از نزدیک با مربیان و اعضا به گفت و گو پرداختند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =