نشست والدین اعضا و  کارکنان کانون در مرکز فرهنگی هنری و فراگیر قاین برگزار شد

مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های اوقات فراغت تابستان نشستی صمیمی با حضور والدین کودکان ونوجوانان عضو این مرکز برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این نشست که همزمان با روز یکشنبه ۲۹ خرداد ماه در آستانه فرا رسیدن فصل تابستان در محل سالن آمفی تئاتر این مرکز و با هدف تقویت ارتباط  کانون با والدین به مرحله‌ی اجرا درآمد، نحوه‌ی برگزاری فعالیت‌های کانون وبرگزاری کارگاه‌های تخصصی ویژه اوقات فراغت تشریح شد.

گفتنی است در ابتدای این نشست زهرا صیفی مربی مسئول کانون پرورش فکری به معرفی فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرداخت و در ادامه سپیده سادات هاشمی مربی فرهنگی، حمیده رونقی و زهره هادی‌زاده مربی ادبی نحوه‌ی برگزاری کارگاه‌های تابستانی خود را تشریح کردند ودر پایان به سوالات والدین شرکت کننده در جلسه پاسخ دادند.

این گزارش می‌افزاید مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر کانون در شهرستان قاین بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی فرهنگی، هنری و ادبی ویژه فصل تابستان و اوقات فراغت کودکان ونوجوانان پیش بینی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =