رویکرد برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرکز محور و مخاطب محور است

فاطمه رستگاردر گردهمایی مسئولین ومراکز استان گفت : برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، رویکردی مرکز محور و مخاطب محور است

 

به گزارش روابط عمومی کانون استان فاطمه رستگاردر گردهمایی مسئولین ومراکز استان گفت : برنامه ها و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، رویکردی مرکز محور و مخاطب محور است

فاطمه رستگار هدف از برگزاری این گردهمایی را ارتقاء سطح توانمندی مربیان ، تقویت انگیزه و روحیه کار و تلاش برای استقبال از برنامه های تابستان و بازگشت به فعالیت های حضوری عنوان کرد و گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان استان، افزایش کمّی و کیفی خدمات رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان با هدف هم افزایی و ارتقاء دانش علمی و تخصصی مربیان و تبادل نظر و هم اندیشی در میان آنها و بهره گیری از تجارب فردی و خرد جمعی این گردهمایی برگزار شد.  

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با اشاره به ایام کرونایی و اعمال محدودیت ها اظهار داشت: در دوران کرونا بسیاری از مخاطبان کانون از این فضا فاصله گرفته اند که نیاز است، زمینه برای حضور کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهیا شود. 

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام یکی از اهداف مهم و کاربردی کانون را توجه و تمرکز بر مرکز محوری و مخاطب محوری عنوان کرد و افزود: یک هدف مهم و کاربردی کانون، اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری وادبی، هدف گذاری و ارائه راهکار های دقیق و صحیح در مسیر پویایی و ارتقاء جذب و پایداری اعضای کودک و نوجوان در مراکز و عملیاتی کردن برنامه ها پیش بینی شده است.

این مسئول تصریح کرد: از سیاست های کلان و راهبردی مدیرعامل محترم کانون کشور و معاونت فرهنگی، ایجاد نشاط و پویایی در میان مربیان برای پاسخ به نیازهای روانی کودکان و نوجوانان در روزهای پساکروناست.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطر نشان کرد: ۲۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار روستایی و پستی در استان در طول سال برای کودکان و نوجوانان، فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی اجرا می کنند.

در پایان این برنامه از ۵ نفر از کارکنان که در مسابقه نزول رحمت برگزیده شده بودند تقدیر به عمل آمد و تعدادی اقلام ورزشی جهت استفاده اعضاء در اختیار مراکز قرار گرفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =