نخستین گردهمایی حضوری مسئولین مراکز کانون حوزه ۳ استان بوشهر

گردهمایی حوزه ی ۳ مربیان مسئول مراکز کانون استان بوشهردر سال جاری، ۳۰ خرداد ماه به میزبانی اداره کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این نشست مشترک که  با حضور مدیرکل،معاون ، مسئولین مراکز فرهنگی هنری  مرکز  استان بوشهر (کاکی، خورموج، اهرم، عالیشهر، بوشهر۱، بوشهر۲، وحدتیه کتابخانه پستی و کتابخانه سیار تنگستان) و مسئولان واحدهای ستادی( کارشناسان فرهنگی،هنری،ادبی،انفورماتیک،ارزیابی عملکرد،اداری،آموزش و پژوهش،طرح های عمرانی ،مالی و روابط عمومی) کانون استان در آن حضور داشتند در خصوص برنامه‌های سال ۱۴۰۱ بحث و تبادل نظر شد.

سمیه رسولی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ضمن ابراز خرسندی ازفروکش کردن بیماری کرونا و امکان برگزاری جلسات حضوری ،ابراز امیدواری کرد که با برگشت فعالیت های مراکز به شرایط عادی و فعالیت های حضوری شاهد بازخورد بهتر و بالارفتن عملکرد مراکز خواهیم بود.

وی اولویت اصلی کانون استان را تقویت مراکز فرهنگی هنری و خدمت رسانی هر چه بهتر به کودکان و نوجوانان بیان کرد.

در این نشست همچنین مسئولان واحدهای ستادی کانون استان در حوزه های مسئولیت خود با مربیان مسئول مراکز بحث و تبادل نظر کردند .

افزایش کارگاه‌های تخصصی حضوری، جذب و پایدارسازی اعضای کودک و نوجوان در مراکز کانون، ارتقای کیفی حضور کودکان و نوجوانان در فراخوان‌های هنری و ادبی ملی و بین المللی از جمله مباحث مطرح شده در این گردهمایی بود.

برای دیدن سایر عکس ها روی همین لینک کلیک نمایید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =