بر اجرای برنامه های ماندگار در زمینه ایثار و شهادت برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد

همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت شهید دکتر مصطفی چمران و در راستای فرهنگ ایثار و شهادت ویژه برنامه ای در محل مرکز فرهنگی هنری شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این ویژه برنامه حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان کردستان گفت: اجرای برنامه ها در جهت ایجاد فرهنگ غنی مقاومت، ایثار و جانفشانی ها و از خود گذشتگی ها برای کودکان و نوجوانان این نسل ماندگار خواهد شد.

گوهری در ادامه با تاکید بر انجام برنامه های فرهنگی،هنری و ادبی در حوزه ایثار و شهادت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اجرای برنامه های ماندگار در زمینه ایثار و شهادت برای کودکان و نوجوانان  با هدف ترویح آموزه های شهادت و ایثار برای کودکان و نوجوانان لازم و ضروری است.

در این ویژه برنامه که با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری و ادبی همراه بود، کودکان نوباوه و نوخوان حضور داشتند. قصه گویی داستان آزاده، به جهت آشنایی اعضا با مفهوم ایثار و از خود گذشتگی برای بچه ها انجام گرفت.

در ادامه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کارگاه نقاشی با تصویر گل لاله که نماد شهید و کشته شدن‌ در راه دوست و وطن می باشد آشنا شدند.

برپایی کارگاه سفالگری از دیگر برنامه های اجرایی این روز بود که مورد استقبال قرار گرفت به طور مختصر با خاک و گل به عنوان نمادی از وطن دوستی و ساختن آدمک آشنا شدند.

لازم به ذکر است این ویژه برنامه با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =