کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و کم‌برخوردار عضو مکاتبه‌ای کانون می‌شوند

بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس کودکان و نوجوانان علاقه‌مند مناطق کم برخوردار و روستایی را به عضویت رایگان این مرکز درمی‌آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  با بیش از ۵۰ سال سابقه، به خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان  مناطق محروم و کم‌برخوردار و افرادی که امکان حضور در کارگاه‌های حضوری مراکز را ندارند، مشغول است.

بخش مکاتبه‌ای آفرینش‌های ادبی پیشینه‌ای طولانی دارد و ابتدا با نام «مرکز بررسی آثار» آغاز به کار کرده است. در حال حاضر بیش از شش هزار عضو کودک و نوجوان در سراسر کشور، آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ی نوشتن خلاق، شعر و داستان را در قالب نامه از مربیان خود دریافت می‌کنند.

کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار و روستایی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دسترسی ندارند، بیشترین اعضای بخش مکاتبه‌ای را تشکیل می‌دهند.

بر این اساس، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به نوشتن شعر یا داستان در اقصی نقاط کشور که امکان حضور در کارگاه‌های ادبی مراکز ثابت و سیار کانون را ندارند، می‌توانند آثار خود را از طریق نامه یا به صورت الکترونیکی (ایمیل) به مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال و از همین مسیر آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ی نوشتن خلاق، شعر یا داستان را دریافت کنند.

بر اساس این گزارش کودکان و نوجوانان فارسی علاقه‎مند به نویسندگی وشاعری نیز می‌توانند تنها با ارسال یک اثر خود به شماره واتس‌آپ ۰۹۳۳۸۶۰۹۳۷۳ در مرکز آفرینش‌های ادبی کانون فارس عضو شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =