تجلیل از برترین‌های جشنواره شعر استانی «شهرخدا»

هم‌زمان با ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج استادان، شاعران برتر جشنواره شعر استانی «شهر خدا» معرفی و تجلیل شدند که در این میان اعضای ادبی کانون پرورش فکری اردبیل خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان اردبیل، آئین اختتامیه جشنواره «شهر خدا» ساعت ۱۷ عصر روز سه‌شنبه ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات فرهنگ‌سرای پارک بانوان شهرداری اردبیل برگزار شد و شاعران درباره خرمشهر و حماسه رزمندگان ایران در آزادسازی آن شعر خواندند و در ادامه برترین شاعران جشنواره معرفی و با اهدای هدایایی از آن‌ها تجلیل شد.

بر اساس این خبر، در بخش شعر نوجوان به ترتیب اولویت نرجس احمدی، فاطمه شیخی و اسما عالی، از اعضای ادبی مرکز شماره یک کانون اردبیل حائز رتبه‌های برتر شدند.

داوران این بخش را شهاب‌الدین وطن‌دوست، مهدی میرزا رسول‌زاده و پریناز ستونه تشکیل می‌دادند.

امسال نخستین فراخوان این جشنواره در قالب برنامه‌های کمیته فرهنگی، هنری و فضای مجازی ستاد کنگره ملی گرامی‌داشت ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در دو بخش شعر ترکی و فارسی منتشر شد و ایثار و شهادت، چهل‌سالگی آزادی خرمشهر- خرمشهرهای پیش‌رو و جهاد تبیین- در بخش‌های آزاد و نوجوانان به‌عنوان موضوع‌های این رویداد هنری تعیین‌شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =