کانون و بنیاد بین‌المللی غدیر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در کرمانشاه همکاری می‌کنند

در دیدار روز شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱، دست‌اندرکاران بنیاد بین‌المللی غدیر با سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برای همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار روز شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱، دست‌اندرکاران بنیاد بین‌المللی غدیر با سرپرست کانون استان کرمانشاه برای همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی گفت‌وگو شد.

حجت‌الاسلام ابوذر کرمی، رئیس بنیاد غدیر در کرمانشاه، حضور محمد خیاط‌زنجانی را به عنوان سرپرست کانون استان کرمانشاه تبریک گفت.

رئیس بنیاد غدیر کرمانشاه با اشاره به اینکه؛ بنیاد بین‌المللی غدیر، با نگاه و رویکرد جهانی تاسیس شده است، افزود: بنیاد غدیر به دنبال این است که سیره امیرالمومنین را زنده نگه دارد.

او گفت: فعالیت بنیاد را با محوریت افراد جهادی پیش‌بینی کرده‌ایم و برنامه‌های فرهنگی متنوعی را نیز در این زمینه تدارک دیده‌ایم.

حجت‌الاسلام کرمی افزود: با توجه به در پیش بودن عید غدیر، سعی خواهد شد تا در جاهایی که همه مردم امکان حضور دارند، جشن‌های غدیر را برگزار کنیم.

او ضمن اینکه، ابراز امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های مختلف، بحث ولایت به کودکان و نوجوانان تبیین شود، گفت: ضروری است که واقعه عظیم غدیر را به کودکان و نوجوانان نیز ابلاغ کنیم.

بر همین اساس، محمد خیاط‌زنجانی، در این دیدار،  از اجرای تماشاخانه سیار در سطح شهر کرمانشاه و چند شهر استان در اواخر ماه تیر ۱۴۰۱ خبر داد.

خیاط‌زنجانی همچنین گفت: اجرای مسابقه "عروسک با حجاب من" به مناسبت روز عفاف و حجاب و آمادگی برای تولید و اجرای سرودهای ویژه و فاخر را از برنامه‌های آتی کانون استان کرمانشاه اعلام کرد.

سرپرست کانون استان کرمانشاه، ساخت و راه‌اندازی "شهر بازی معارفی" را نیز به عنوان یکی از نیازهای مهم برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی عنوان کرد.

در پایان، بر امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد غدیر استان کرمانشاه تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =