آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری فصل تابستان در کانون خوزستان

مدیر کل کانون خوزستان از ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی  کانون خوزستان ، وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر افزود؛ ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری ویژه فصل تابستان در مراکز فرهنگی‌هنری استان آغاز شده و علاقه‌مندان تا ۷ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند  در این کلاس ها ثبت نام و  از خدمات کانون استفاده کنند. همچنین وی اضافه کرد؛ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون وپس از تکمیل فرم عضویت در کارگاه‌های ، خوش‌نویسی(تحریر و قلم)، سفال‌گری،  داستان نویسی مقدماتی ، قصه گویی بزرگسال، کاردستی مقدماتی و تکمیلی ، جاگورتا ( هنر مقوا های موجدار و مهارت خاص در پیچ و تا زدن و تلفیق فرمها و شکلها با هم) ،  و...، نام‌نویسی و با گذراندن تعداد جلسات تعریف‌شده، گواهی پایان دوره دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون ‌شوند.

گفتنی است؛ زمان شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۱ تیرماه تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» (۴ سال به بالا)، «نوخوان»(۷ سال به بالا)، «نونهال»(۹ سال به بالا)، «نونگاه(۱۲ سال به بالا) و «نوجوان»(۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =