همراه با مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در فصل گرم تابستان(بخش نخست)

مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در فصل تابستان میزبان اعضای قدیمی و جدیدی هستند که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برای کشف و پرورش استعدادهای خود برگزیده‌اند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مراکز فرهنگی‌هنری با برگزاری برنامه‌های گوناگون، فصلی شاداب را در تابستان گرم سیستان و بلوچستان برای اعضای خود رقم زده‌اند.

با توجه به فراهم شدن امکان حضور اعضا پس از سال‌های همه‌گیری بیماری کرونا، اعضای کودک و نوجوانی که از کانون مهربانی و مربیان آن دور بودند، قدر شروع روزهای بدون بیماری را بیشتر می‌دانند و هیاهوی آنان در مراکز فرهنگی‌هنری، نشانه‌ی این رضایت‌مندی است.

حضور در کنار مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برنامه‌های جذاب آن در کنار جمع همسالان دیگر دلیلی است که رونق این روزهای مراکز، از پیامدهای مثبت آن به شمار می‌رود.

در نخستین گزارش، از سلسله گزارش‌های مربوط به فعالیت مراکز استان در تابستان، به سراغ قدیمی‌ترین مرکز کانون یعنی مرکز شماره یک زاهدان(تاسیس ۱۳۴۷) می‌رویم که بسیاری از مسئولان امروز استان، خاطرات خوبی از روزهای حضور خود در این مرکز را همواره در ذهن دارند.

همکاران مرکز شماره یک زاهدان در این روزها با برگزاری کارگاه‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی هم‌چون کاردستی، نقاشی، سرود، نمایش خلاق، بازی، ورزش و... تابستانی پویا را برای اعضا پدید آورده‌اند.

فعالیت‌های مربوط به کتاب و کتابخوانی، که اساس کار کانون است و همه‌ی فعالیت‌ها به نوعی برای علاقه‌مند کردن اعضا به آن طراحی شده، نیز جایگاه ویژه‌ای در کار همه‌ی مربیان کانون دارد، که صف‌های طولانی امانت کتاب، تاثیر این فعالیت‌ها را به خوبی نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =