اکران و نقد ۷۵ فیلم‌ کودک و نوجوان در مراکز کانون گلستان

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: به منظور پر کردن مفید بخشی از اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این روزهای تابستان، هر روز یکی از تولیدات سینمایی کانون در مراکز فرهنگی هنری اکران می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب با اعلام این خبر افزود:  با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت، فیلم و انیمیشن‌های مناسب سنین کودکان و نوجوانان در معرض تماشای خانواده‌ها و مخاطبان اصلی قرار می‌گیرد.

مدیرکل کانون گلستان با بیان این که ۷۵ عنوان فیلم مناسب به‌عنوان آثار باکیفیت برای اکران انتخاب شده است، یادآور شد: قرار است به‌صورت روزانه همزمان با اکران فیلم، نقد و بررسی آنرا نیز در مراکز فرهنگی هنری سطح استان داشته باشیم تا کودکان و نوجوانان در سراسر استان بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

«ماه بود روباه بود، نشانی، رستم و اسفندیار، بارون میاد جرجر، گرگ و میش، کشاورز و ربات، کدو قلقله زن، هدیه اسرارآمیز و...» عنوان برخی از این فیلم‌هاست که مدیرکل کانون گلستان از نمایش فیلم آن‌ها در مراکز کانون خبر داد.

گفتنی‌است اکران این فیلم‌ها از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود بر اساس آن، بچه‌ها می‌توانند با حضور در مراکز فرهنگی هنری سطح استان، از دیدن تولیداتی که در سال‌های گذشته برای آن‌ها انجام شده است، لذت ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =