همراهی تابستانی بیش از سه هزار کودک و نوجوان با کانون استان قزوین

در پی ثبت نام کارگاه‌های ویژه و نیز عضویت در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بیش از سه هزار نفر کودک و نوجوان در استان قزوین تابستان خود را در کنار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ثبت نام برای کارگاه‌های تابستانی در خردادماه سال جاری در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با استقبال قابل توجه مخاطبان انجام شد.

این ثبت‌نام‌ها شامل عضویت در کتابخانه و نیز کارگاه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در مراکز فرهنگی و هنری 16 گانه ثابت در سراسر استان بود.

نقاشی، طراحی، خوشنویسی، سفال‌گری، نمایش خلاق، شیمیدان کوچک، قرآن مجید، شطرنج، نجوم، موسیقی، اکترونیک، رباتیک، کودک و خلاقیت، عکاسی، داستان نویسی، شعرسرایی، کاردستی، عروسک سازی و... از جمله کارگاه‌هایی است که در مراکز فرهنگی و هنری  برحسب"امکانات" و "هماهنگی با گروه سنی"برای کودکان و نوجوانان 4 تا 17 ساله در فصل تابستان برگزار می‌شوند.

گفتنی‌ست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یک مجموعه معتبر و باسابقه در زمینه پربارسازی اوقات فراغت مخاطبان خود و آموزش‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی در سراسر استان فعالیت دارد.

کانون استان قزوین هم‌اکنون با برخورداری از 16 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، پنج مرکز سیار و یک کتابخانه پستی در سطح استان در تمامی ایام سال همراه با امانت کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در زمینه‌های متنوع کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند.

این کارگاه ها در فصل تابستان با گستردگی بیشتر و به صورت ویژه توسط مربیان توانمند و کارآمد کانون اداره می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =