برنامه‌های کانون استان کرمانشاه به مناسبت هفته عفاف و حجاب معرفی شدند

در جلسه‌ای که روز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ با حضور محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری و راضیه نوری‌تبار، دبیر مجمع مردمی عفاف و حجاب استان کرمانشاه برگزار شد، درباره برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مشترک با موضوع‌های عفاف و حجاب گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در جلسه‌ای که روز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ با حضور محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان و راضیه نوری‌تبار، دبیر مجمع مردمی عفاف و حجاب استان کرمانشاه برگزار شد، درباره برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مشترک با موضوع‌های عفاف و حجاب گفت‌وگو شد.

بر همین اساس، خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه در این جلسه، با تاکید بر اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در جامعه، از تدوین و اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با این موضوع در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه خبر داد.

راضیه نوری‌تبار، دبیر مجمع مردمی عفاف و حجاب استان کرمانشاه نیز با استقبال از برنامه‌های پیشنهادی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با موضوع عفاف و حجاب، این برنامه‌ها را در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی در جامعه و به‌خصوص در میان گروه‌های سنی کودک و نوجوان عنوان کرد.

در پایان، برنامه‌های مصوب جلسه عفاف و حجاب در دو بخش کودک و نوجوان پویش ارسال عکس (اعضای کودک، عکس با عروسک‌هایشان که آنها را با حجاب آراسته اند و در بخش نوجوان سلفی دختران با حجاب)، مسابقه داستان کوتاه، شعر و خاطره، برنامه پرده خوانی توسط اعضای قصه‌گو، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در همه مراکز کانون پرورش فکری در هفته عفاف و حجاب اعلام شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =