کد خبر: 316010
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸
بازدید 96
روزی که بهشتی، بهشتی شد

مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به مناسبت گرامیداشت شهدای هفتم تیر اقدام به برگزاری ویژه برنامه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مراکز فرهنگی، هنری سراسر استان به مناسبت سالروز شهادت سید محمد حسینی بهشتی و 72تن از یاران او اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه کردند.
معرفی شخصیت، معرفی وقایع و ایام، کاردستی، نمایش و نقد فیلم، کارگاه ادبی و معرفی کتاب از جمله فعالیت‌های این ویژه‌برنامه بود. کودکان و نوجوانان با چیدن قطعه‌های پازل کنار هم تصویر شهید بهشتی را ساخته و با شخصیت وی و خصوصیات اخلاقی و اهداف ایشان بیشتر آشنا شدند. نمایش و نقد فیلم"تبر" توسط مربیان فرهنگی با هدف درک مفهوم همبستگی و اتحاد در مقابل توطئه منافقان و دشمنان، خلق آثار ادبی در قالب دلنوشته‌ای به شهدا و ساخت تابلویی از گل‌های لاله با روش کاغذوتا به نشانه ادای احترام به شهدای هفتم تیر و معرفی کتاب"آسمان پر ستاره" از جمله برنامه‌های شاخص بود.
گفتنی‌است شهید سید محمد حسینی بهشتی(1360-1307 ه‌ش) معروف به شهید بهشتی و دکتر بهشتی از شخصیت‌های برجسته و مؤثر در انقلاب اسلامی ایران بود و مسئولیت‌های مهمی از جمله دبیرکل حزب جمهوری اسلامی، نایب رئیس مجلس خبرگان، ریاست دیوان عالی کشور، دبیر شورای انقلاب را عهده داشت.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =