دیدار مدیر کل کانون استان با فرماندار مهران وبخشدار مرکزی مهران

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان با شفیعی فرماندار مهران وحربی زاده بخشدار مرکزی مهران دیدار وگفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به همراه کارشناس فرهنگی ومسئول مرکز فرهنگی هنری مهران با شفیعی فرماندار و حربی زاده بخشدارمرکزی مهران دیدار و گفت و گو کرد.

 در این دیدار رستگار ابتدا  ضمن گفتگو در خصوص تخصیص اعتبار برای شهرستان مهران  و تقدیر از حمایت های فرماندار مهران از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان به تشریح فعالیت ها و برنامه های کانون از ظرفیت و استعداد این اداره کل در استقرار پایگاه فرهنگی هنری ادبی در ایام اربعین در شهر مهران خبر داد.

رستگار تصریح کرد:همه ی ما در برگزاری باشکوه اربعین امام حسین (ع) وظیفه داریم و خدمت به زائران یک فضیلت بزرگ و ارزشمند است.

وی تصریح کرد:اربعین حسینی فرصتی تازه برای انتقال هنرمندانه ی مفاهیم ارزشی و معنوی و اسلامی به زبان هنر و ادبیات به جوامع هدف است که کانون پرورش فکری با دارا بودن ظرفیت ها و توانمندی های خلاق و کارامد با همکاری ادارات و نهادهای دولتی می تواند در این جریان ملی نقش آفرین باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نگاه حمایتی و ارزشمند فرماندارمحترم مهران و مجموعه ی کارکنان این دستگاه وظیفه ی ما و مجموعه همکاران ستادی و مراکز را در انجام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری ادبی علمی و پژوهشی و اسلامی چند برابر می کند.

در ادامه شفیعی فرماندار مهران ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های مداوم مدیرکل کانون استان از خدمت رسانی این دستگاه به کودکان و نوجوانان شهر مرزی مهران تقدیر نمود.

وی ادامه داد: فرصت اربعین بسیار مغتنم و ارزشمند است که بتوانیم به نحو شایسته با زائران آقا امام حسبن(ع) خدمت کنیم.

وی ادامه داد:کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نامی آشنا و مجموعه ای پای کار و باانگیزه در تولید محتوا و انجام فعالیت های فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان است که بی شک در ایام اربعین شاهد اجرای برنامه ها و فعالیت های تازه و خلاق آن برای زائران خواهیم بود.

فرماندار مهران در راستای اجرای فعالیت های کانون برای مخاطبان کودک و نوجوان و هم چنین در ایام اربعین قول مساعد داد.

در این دیدار سایر اعضا به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =