برگزیدگان مهرواره ادبی «وقتی واژه‌ها گل می‌دهند» معرفی شدند

کارگروه بزرگداشت روز ادبیات کودکان و نوجوانان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس اسامی برگزیدگان مهرواره ادبی «وقتی واژه‌ها گل می‌دهند» را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، این مهرواره به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوانان و با هدف گرامیداشت این روز، خلق آثار بدیع و خلاق و آشنایی با ادبیات کهن و کتاب‌های مهدی آذریزدی در قالب شعر و داستان در دو بخش ویژه و آزاد، برای اعضای نونگاه و نوجوان مراکز فرهنگی هنری برگزار شد. بر این اساس در ویژه برنامه‌ای که به صورت حضوری مجازی در شیراز برگزار شد از برگزیدگان این مهرواره تقدیر به‌عمل آمد.

بر اساس این گزارش، احمدرضا نیک‌بین و حسن قاسمی‎‌زاده از کازرون و الهه یزدان‌شناس از مرودشت سه برگزیده بخش ویژه مهرواره ادبی بودند. علی‌رضا فیلی‌زاده و محمد امین زارع از مرکز شماره ۶ شیراز، امیر علی اعیان‌منش از نی‌ریز و علی‌رضا عفافت از مرکز شماره ۲ جهرم نیز به عنوان برگزیدگان بخش داستان معرفی شدند.

زهرا طالبی، زینب ماندگاری و مریم شادمان از مراکز شماره ۳ شیراز، وراوی و شماره ۱ شیراز نیز در بخش شعر این مهرواره به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شدند.

گیتا عزیزی‌پور، راضیه احمدی و زهرا حاتم‌جهرمی داوران بخش داستان و زینب دهقانیان‌فرد، راضیه خواجه‌زاده و سمیه کشاورز آثار بخش شعر را داوری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =