کد خبر: 316278
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
بازدید 163
راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره ملی نقالان علوی

سه نفر از اعضا نقال کانون استان بوشهر به بخش نهایی جشنواره ملی نقالان علوی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سه نفر از اعضا نقال کانون استان بوشهر به بخش نهایی جشنواره ملی نقالان علوی راه یافتند. هستی قائدی و آرش ملکی وند؛اعضا مرکز فرهنگی هنری بوشهر ۱ در بخش نوجوان و سیده نگار بهرسی، عضو ارشد مرکز فرهنگی هنری خورموج در بخش بزرگسال به بخش نهایی این جشنواره راه یافتند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری؛ دبیر این جشنواره با تأکید براینکه جشنواره در دو بخش رادیویی و میدانی برگزار خواهد شد، افزود: بخش رادیویی جشنواره به میزبانی رادیو فرهنگ و میدانی با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همراه است از تاریخ ۲۴ تیرماه و از ساعت ۱۹ افتتاح خواهد شد؛ این بخش در میدان ولیعصر (عج) در روزهای ۲۸ و ۲۹ تیرماه ادامه پیدا خواهد کرد و اختتامیه رویداد ۲۹ تیرماه برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: برنامه‌های رادیویی جشنواره از روز ۲۷ تیرماه تا روز مباهله ادامه خواهد داشت و سه تن از کارشناسان تربیتی، شاهنامه‌خوانی و وایت خوانی از جمله احمدرضا آذربایجانی، امیر صادقی و امیرخرمشاهی داوری این کارها را برعهده خواهند داشت. همچنین امیر صادقی و علی ناری نیز در این جشنواره تجلیل خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =