کد خبر: 316282
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷
بازدید 464
برنامه های دهه امامت و ولایت کانون لرستان

همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی از سوی مراکز فرهنگی هنر کانون سراسر استان در حال برگزاری هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت برنامه های متنوعی از سوی مراکز فرهنگی هنر کانون سراسر استان شروع شدند.
محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: با آغاز دهه امامت ولایت از روز عید سعید قربان ویژه برنامه های مختلفی در استان در حال برگزار شدن هستند. 
محمدی افزود: فضاسازی مناسب ایام و آذین بندی مراکز و اداره کل و برگزاری ویژه برنامه (از قربان تا غدیر) مسابقه«نیایش درختان» 10 روز، 10 کتاب، 10 قصه، 10 نقاشی و برپایی جشن از برنامه هایی است که با حضور اعضا در حال اجراست.
وی اضافه کرد: قصه‌گویی از قصص قرآنی،  کتیبه‌سازی از القاب امام علی (ع)، مشاعره و شعرخوانی از اشعار ولایی، مصورسازی واقعه‌ی غدیر خم، کارت پستال سازی با موضوع امامت و ولایت، ساخت نشریه دیواری با موضوع امامت و ولایت، معرفی وقایع و ایام، حکمت خوانی(معرفی و خوانش حکمت های نهج البلاغه)، شعر، داستان، دلنوشته‌های ادبی، تجلیل از اعضا و مربیان سید و سیده، نشست ها یا کارگاه‌های آموزشی با حضور صاحب نظران از دیگر برنامه هایی است که می توان به آن اشاره کرد. 
مدیر کل کانون لرستان عنوان داشت: برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای اعضا،  کتاب و محصولات فرهنگی و مربیان با موضوع عید قربان و عید غدیر در مراکز برپا شده است.
محمدی در پایان گفت: 27 مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =