مهرواره رنگ و نقش در کانون پرورش فکری رامسر

هم‎زمان با هفته عفاف و عفاف و حجاب، مهرواره رنگ و نقش در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، هم‌زمان با هفته حجاب و عفاف مهرواره «رنگ و نقش» با هدف طراحی و زیباسازی لباس فاخر اداری در رامسر  برگزار شد. 

به گفته مسؤول کانون رامسر، مهرواره رنگ و نقش با حضورمعاون فرمانداری، رییس آموزش و پرورش، مشاور فرماندار در حوزه امور بانوان و خانواده ، مسؤول بسیج جامعه زنان و مدیرامور اجتماعی فرهنگی و ورزشی شهرداری رامسر با رقابت ۱۲ نفر از دختران و  ۳ نفر از پسران نوجوان عضو کانون‌پرورش فکری اجرا شد که از برگزیدگان با اهدای لوح و جایز نقدی تقدیر شد.

فاطمه نعمتی سارخانلو  اضافه کرد: نشست «عفاف، چیستی و چرایی» با حضور دکتر محمود علیخانی امام جمعه شهرستان رامسر و اعضای نوجوان کانون‌ پرورش فکری نیز در این کانون برگزار شد.

نعمتی، ضمن بیان هدف این نشست، با محوریت پرورش تفکر و اندیشه چرایی و چگونگی گفت : حضور نوجوانان در فضای مجازی چالش پرداختن به درون را دچار چالش کرده است. نوجوانان با پرسش «چرا ما؟» با معظل قیاس و قضاوت روبه روهستند .

دکتر محمود علیخانی، ضمن بیان مستندات تاریخ و ادبیات  با پرداختن به حجاب و عفاف درگفتار و رفتار گفت  خداوند به انسان قدرت تفکرو اختیار داده است . اگر در درون خواهان امر درستی هستید و همه دنیا بر علیه شماست ، باز بر نیت و قصد و هدف خود حرکت کنید.

وی  به مهم خواندن انتخاب انسان افزود: ذات فطرت انسان خدا شناس هست هر انتخاب می تواند راهی به آینده باشد و باید مراقب انتخاب‎های خود باشیم.

در انتهای جلسه از تابلوی  عفاف فاطمی، حجاب امروزی کاری از گروه دختران نوجوان رونمایی شد.‌  همچنین ازعلی مرادیان طراح لباس رسمی فاخر تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =