مسابقه هنری و ادبی نماز جمعه در لرستان

به مناسبت گرامی داشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه، مسابقه استانی هنری و ادبی نماز جمعه ویژه کودکان ۷ الی ۱۲ سال و نوجوانان ۱۳ الی ۱۷ سال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: مسابقه هنری و ادبی نمازجمعه در رشته های «نقاشی، شعر، کتیبه های سفالی» برگزار می شود.
 محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان گفت: به مناسبت گرامی داشت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه، دومین مسابقه استانی هنری و ادبی نماز جمعه برگزار می شود.
محمدی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و کارگروه کودک ونوجوان و جوان ستاد نماز جمعه، مسابقه هنری و ادبی در رشته های «نقاشی، شعر، کتیبه های سفالی» پیش بینی و فراخوان آن در ابتدای تیرماه به مراکز کانون، آموزشگا ها، مدارس و ... توزیع شد. 
وی اضافه کرد: این مسابقه ویژه کودکان ۷ الی ۱۲ سال و نوجوانان ۱۳ الی ۱۷ سال است که در بخش ادبی: شعرها به صورت تایپ شده و بر روی سی دی تحویل داده شوند و در بخش نقاشی: تکنیک آزاد و ابعاد در قطع آ ۳ آثار خود را ارائه دهند. 
مدیر کل کانون لرستان عنوان داشت: علاقه مندان تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان تحویل دهند.
محمدی در پایان گفت: در آیین اختتامیه این مسابقه، برگزیدگان ازطرف نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد، تقدیر بعمل خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =