معرفی فرصت‌های پیش‌روی نسل نوجوان در«ضربان»/ اعضای موفق کانون، محور گفت‌وگوها شدند

دست‌اندرکاران برنامه نوجوان‌ محور«ضربان» شبکه استانی باران با حضور در مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رشت، عوامل موفقیت مربیان و اعضای این مجموعه فرهنگی را موضوع برنامه‌های پیش‌رو قراردادند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان گیلان، تعامل گسترده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اصحاب‌رسانه و همکاری با صدا و سیما، این بار با حضور دست‌اندرکاران تولید برنامه نوجوان محور «ضربان» شبکه استانی باران استمراریافت و عوامل تهیه این برنامه تلویزیونی با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون رشت، بخشی از ظرفیت‌های گسترده مربیان و اعضای این مجموعه را به تصویرکشیدند.

ضربان که با هدف پیگیری مطالبات نوجوانان ایران اسلامی، معرفی نوجوانان موفق و عوامل موثر در توفیق آنان و درعین‌حال، آشناسازی هرچه بیش‌تر این نسل با فرصت‌های فرهنگی پیش‌رو تهیه و پخش‌می‌شود با ۳۰ عضو نوجوان کانون استان گیلان به گفت‌وگونشست و به تشریح دلایل موفقیت آنان پرداخت.

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون رشت و کتاب‌خانه پستی این مجموعه نیز از  فعالیت‌های خود در کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی این مجموعه برای هم‌سالان سخن‌گفتند و فعالیت‌های خلاقانه و فرآیندمحور مربیان کانون را در کشف و پرورش استعدادها خود موثر توصیف‌کردند.

مطالعه و کتاب‌خوانی نیز در صحبت‌های اعضای کانون جایگاهی ویژه‌داشت و نوجوانان هدایت مربیان کانون پرورش فکری را در هم‌نشینی با این یار مهربان و کسب موفقیت‌ها موثر خواندند.

فعالیت‌های هم‌زمان حضوری و مجازی کانون استان گیلان، به ویژه در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا و  فرصت‌سازی برای مخاطبانی که به مراکز ثابت کانون دسترسی ندارند نیز از موضوع‌هایی بود که مورد توجه و  اعضای نوجوان قرارداشت و آنان تجربه حضور در کارگاه‌ها و انجمن‌های مجازی کانون را لذت‌بخش ارزیابی‌کردند.

دعوت از هم‌سالان برای عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز نقطه مشترک صحبت‌های اعضای فعال و موفق این مجموعه فرهنگی بود و با ارایه مستندات موفقیت‌های‌شان  به دست اندرکاران تهیه و پخش «ضربان» همراه‌شد.

شایان‌ذکراست، برنامه «ضربان» شبکه استانی باران، پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۱۹ به مدت۲۰ دقیقه روی آنتن‌می‌رود و دست‌اندرکاران این برنامه طی هفته‌های آتی میهمان دیگر مراکز فرهنگی هنری کانون استان گیلان خواهندبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =