مدیرکل دفتر مرکزی حراست  از غرفه کانون خراسان رضوی در نمایشگاه مهرانه و پایگاه مقاومت بسیج این استان بازدید کرد

۲۲ تیرماه مهدی بشیری گودرزی، مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون ضمن بازدید از اولین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) و مرکز فرهنگی هنری طرقبه با مدیر کل و مسئول حراست کانون استان خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون ضمن بازدید از پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی با ابراهیم زره ساز مدیر کل و مسئول حراست کانون خراسان رضوی دیدار کرد.

بشیری گودرزی گفت: بسیج ادارات می‌تواند به عنوان بازوی اجرایی کانون پرورش فکری در جهت رسیدن به اهداف و برنامه های کشور از بستر ادارات نقش مهمی ایفا کند. ایشان ضمن ابراز اهمیت و نقش مهم بسیج در ادارات تاکید نموده و اعلام کرد در ادارات کل کانون پرورش فکری جهت پیشبرد اهداف و فعالیت ها مدیران کل به عنوان فرماندهان بسیج در ادارات هستند.

در ادامه جلسه ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون در مشهد گزارشی از فعالیت های پایگاه مقاومت بسیج شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ارائه داد و اذعان داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری که بسیج یعنی حضور بهترین و بانشاط ترین و باایمان ترین نیروها، ما نیز در پایگاه مقاومت بسیج سردار حاج قاسم سلیمانی بهترین و خالص ترین و پرافتخارترین انسانها را داریم و به آن مفتخر هستیم.

بشیری همچنین از مرکز فرهنگی طرقبه بازدید نموده و با همکاران مرکز گفتگو داشت. در جریان این بازدید، مربیان مرکز، موارد و پیشنهادات خود را در زمینه‌ی مشکلات مرکز، کمبود نیرو و مشکلات حفاظتی و امنیتی با مدیرکل حراست کشور مطرح کردند.

در ادامه بازدیدها مدیر کل دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری به همراه مدیرکل کانون استان  در مراسم افتتاحیه نخسیتن نمایشگاه تخصصی خانواده در غرفه کانون پرورش فکری  واقع در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد حضور یافت. در این نمایشگاه مربیان با استفاده از قالبهای جذاب قصه‌گویی، نقاشی، کاردستی و... و. کودکان و نوجوانان را با فضائل اخلاقی و مفاهیم امر به معروف و نهی از منکر آشنا می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =