کد خبر: 316520
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
بازدید 242
جشن عید غدیر خم در کانون فارس برگزار شد

هم‌زمان با دهه امامت و ولایت علاوه بر فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در سراسر استان، ویژه برنامه‌ای نیز در دفتر استان و با حضور کارکنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در این مراسم گفت: کانون با ارائه‌ی  الگوهای اسلامی،تمدنی و ایرانی فعالیت می‌کند  تا عشق ائمه‌ی اطهار را در جان و دل آینده‌سازان ایران اسلامی جاودانه کند. کامرانی افزود: کانون پرورش فکری به تمام مباحث مذهبی و ارزشی توجه دارد و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی فعالیت‌های کانون متناسب با آموزه‌های دینی، اسلامی و تمدنی پیش رفته تا کودکان و نوجوانان را با شعایر دینی و مذهبی آشنا کند.  

او گفت: این افتخار ماست که هم دارای دین و آیین هستیم و هم فرهنگ و تمدن درخشان داریم و چه خوب است که نه در شعار بلکه در عمل پیرو امام علی علیه‌السلام باشیم.

 این جلسه با صحبت‌های حجت‌الاسلام محسن تحملی، امام جماعت کانون در رابطه با عید غدیر و فضائل حضرت علی علیه‌السلام ادامه یافت.  

اجرای مسابقه، پخش کلیپ، مولودی‌خوانی و رونمایی از کتاب صوتی «دل در کنار دلدار» دیگر برنامه‌های اجرایی در روز جشن عید غدیر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =