کد خبر: 316581
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۷
بازدید 235
میرمحمدی قول مساعد داد

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ سید جلیل میرمحمدی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و محمدرضا کارگر رییس آموزش و پرورش شهرستان میبد با حضور سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد بازدید کردند. 
شهناز یزدی، مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره یک میبد ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک عید غدیر، گزارشی از برنامه‌های مرکز و آمار اعضا ارائه داد.
سیده عالیه قوامی، مدیرکل کانون استان یزد نیز ضمن تبریک عید غدیر گزارشی از عملکرد کانون، همچنین نیازهای عمرانی مرکز ارائه نمود. وی اشاره کرد: شهرستان میبد تنها شهرستانی است که هر دو مرکز آن با مشارکت خیرین عزیز میبدی ساخته شده و رویکرد مناسب مسئولین شهرستان و نگاه خیرین به مسائل فرهنگی قابل ستایش است.
محمدرضا آخوندی، معاون فرهنگی کانون نیز با اشاره به این موضوع که رویکرد کانون به سمت راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار است، درخواست یک دستگاه مینی‌بوس جهت راه‌اندازی کتابخانه سیار در شهرستان میبد داد.
میرمحمدی در حاشیه بازدید از مرکز و نمایشگاه آثار اعضا، فعالیت‌های کانون را متنوع، جذاب و لازم دانست و جهت رفع مشکلات مرکز برای ارائه خدمات بهتر و تولید محتوای غنی‌تر قول مساعد داد.
در ادامه نیز از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد بازدید شد.
فرزانه قاسمی مربی مسئول مرکز شماره ۲میبد گزارشی از وضعیت آمار اعضای مرکز و استقبال خوب خانواده‌ها بعد از کرونا ،همچنین اهم فعالیت‌های مرکز ارائه نمود.
قاسمی عمده‌ترین فعالیت‌های این مرکز را برنامه‌های مذهبی و از شاخص‌ترین اقدامات انجام شده پرورش قصه‌گو و تولید فیلم و پویانمایی عنوان کرد.
میرمحمدی پس از بازدید از کارگاه‌ها و فعالیت‌ها با هدف  توانمندسازی و احیای هنر بومی و سنتی میبد، دو دستگاه کاربافی به دو مرکز میبد هدیه داد. همچنین قول مساعد جهت حمایت از فعالیت فیلم‌سازی مرکز هم از نظر تجهیزات و هم برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی برای اعضا و مربیان را داد.
میر محمدی در این بازدید به کلیه اعضای حاضر در دو مرکز به مناسبت عید سعید غدیر هدیه داد.

        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =