تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری و کانون کارآفرینی زنجان

همزمان با دهه امامت و ولایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با انعقاد تفاهم نامه همکاری با کانون کارآفرینی استان فصل جدیدی از تعامل و همکاری را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، تفاهم‌نامه مشارکت و همکاری در خصوص آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان در حوزه کارآفرینی میان کانون پرورش فکری استان زنجان و کانون کارآفرینی استان امضا شد.

بر همین اساس، دردهه ولایت و امامت  سال جاری، با حضور مهندس سعید امیدی، با عنوان رئیس کانون کارآفرینی استان و جمعی از همکارانشان در دفتر سرپرست اداره کل کانون استان زنجان، قرارداد مشارکتی میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان و کانون کارآفرینی استان به امضا رسید.

شیرین دارایی، سرپرست اداره کل کانون استان زنجان با اعلام این خبر افزود: در راستای فرمایش‌های مقام معظّم رهبری در خصوص توجه جدّی به بحث تولید و اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین، با هدف تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک در سطح استان این تفاهم‌نامه آماده و اجرایی شده است.

دارایی همچنین گفت: با امضای این تفاهم نامه، به ایجاد زمینه های لازم جهت تقویت مهارتهای کودکان و نوجوانان و ترویج فضای فن‌آورانه برای مخاطبین نگاه جدّی  تریخواهیم داشت.

سرپرست کانون زنجان هدف اصلی طرح را تقویت مهارت‌های کارآفرینی در کودکان و نوجوانان دانست و گفت: آشنایی با مشاغل، تقویت مهارت سواد اقتصادی، تقویت مهارت حل مسئله، خلاقیت و نوآوری و ... از دغدغه‌های مهم این تفاهم و همکاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =