نخستین مهرواره استانی خیمه شب‌بازی در کانون پرورش فکری گلستان

اولین مهرواره‌ی خیمه شب‌بازی، ویژه اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان، روز پنجشنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این مهرواره آثار خیمه‌شب‌‎بازیِ اعضای مراکز فرهنگی‌هنری بندرترکمن، گرگان ۲، گنبد دو، کلاله، مینودشت، رامیان، دلند و آق‌قلا به نمایش در آمد.

مدیرکل کانون گلستان در ابتدای برنامه،  ضمن خیرمقدم به اعضا و مربیان حاضر، اهداف برنامه را برای حاضرین تشریح کرد.

محبوبه رجب نسب با بیان اینکه برای برگزاری این مهرواره، آموزش‌های متعددی برای مربیان برگزار شد، اظهار داشت: سعی کردیم از ظرفیت‌های مختلف برای ارتقای دانش مربیان کانون در این حوزه استفاده کنیم تا کیفیت آثار نمایشی افزایش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، امکان برگزاری این مهرواره بصورت حضوری در سال قبل فراهم نشد و اکنون با توجه به بهتر شدن شرایط توانستیم این برنامه را برگزار کنیم.

رجب نسب همچنین اعلام کرد می‌توانیم با برنامه‌ریزی مدون، اجراهای با کیفیت را برای عموم مردم به نمایش در بیاوریم تا بچه‌ها و خانواده‌ها از دیدن آنها لذت ببرند.

این مدیر فرهنگی، انجام خیمه شب‌بازی توسط نوجوانان را یک کارِ گروهی دانست که در آن کار کردن با یکدیگر  کار تیمی و مسوولیت پذیری را آموزش می‌بینند.

 سیدرهبان مسلمی، کارشناس هنری کانون استان نیز در ادامه به تشریح برنامه و ملاک‌های داوری پرداخت.

سپس نمایش مراکز فرهنگی هنری استان به روی صحنه رفت.

هیأت داوران این مهرواره استانی در پایان پس از بررسی آثار و ملاک‌های داوری، نمایش‌های مراکز کلاله، مینودشت و گنبد دو را به صورت مشترک به‌عنوان برگزیده انتخاب کردند و از آنها با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

گفتنی‌است این نخستین مهرواره خیمه شب‌بازی در کانون گلستان است که به همت واحد آفرینش‌های هنری استان و برگزاری اموزش‌های متعدد برای مربیان به روی صحنه رفته است.

نخستین مهرواره‌ی خیمه شب‌بازی، ویژه اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گلستان، روز پنجشنبه، ۳۰ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری آزادشهر برگزار شد.

قابل به ذکر است دومین مهرواره استانی خیمه شب بازی در نیمه ی دوم سال جاری برگزار خواهد شد.

گزارش تصویری نخستین مهرواره خیمه شب بازی کانون گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =