کد خبر: 316661
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
بازدید 197
برگزیدگان مهرواره‌ی استانی "کتاب‌آواز" معرفی شدند

پس از داوری آثار ارسالی و با نظر هیأت داوران مهرواره‌ی استانی "کتاب آواز" برگزیدگان این رویداد هنری مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ پس از انتشار فراخوان "کتاب آواز" از سوی واحد هنری کانون استان تهران در سطح مراکز این استان برای گروه‌های سنی مختلف و ارسال آثار توسط اعضای مراکز، داوری مهرواره با دریافت «۱۰۴» اثر آغاز و از این تعداد ۴۳ اثر به مرحله‌ی دوم داوری راه یافتند.

داوران بخش‌های مختلف مهرواره، متشکل از مریم  مقدسی نوازنده‌ی پیانو و مدرس موسیقی(در بخش موسیقی) نگین صدری‌زاده کارشناس ادبی (در بخش شعر) و محبوبه محرابی نماینده‌ی انجمن سرود استان تهران (در بخش آواز) پس از بررسی دقیق آثار راه یافته به دور دوم، از میان آنها تعداد ۸ اثر را در بخش‌ها و گروه‌های سنی مختلف، برگزیده اعلام کردند. 

در بخش نوجوان و ارشد ابوالفضل برزگری از مرکز ۲ ، ستاره محمد تقی از مرکز ۳۰ ، تینا جواهری کیا از مرکز ۳۲، سعید بیات از مرکز ۱۵ و عارف شعبانی عضو ارشد مرکز ۱۰ برگزیده شدند.

در بخش کودک نیز آثار زینب ذاکری عضو مرکز ۳۲ و شاهین امیری عضو مرکز ۴۰ حائز رتبه‌ی برگزیده شدند.

در بخش مربیان، مرتضا خدایگان کارشناس روابط عمومی اداره کل استان تهران در بخش ترانه عنوان برگزیده را به دست آورد.

گفتنی‌ست؛ در بخش همکاران از پاییزه طاهری؛ مربی مسئول مرکز ۲۷، زهرا حاجی بابایی مربی هنری مراکز استان تهران و مرتضا خدایگان کارشناس روابط عمومی به سبب مشارکت موثر در مراحل مختلف مهرواره تقدیر به عمل خواهد آمد.  

برای دیدن و شنیدن کلیپ برگزیدگان اینجا را کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =