سومین ویژه‌برنامه‌ی «سکوی کلمات» به میزبانی کانون استان تهران برگزار شد

کانون استان تهران برای سومین دوره، با ویژه‌برنامه‌ی «سکوی کلمات» میزبان شاعران و نویسندگان چند استان کشور بود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ سومین دوره‌ی "سکوی کلمات" با نگاهی به جایگاه مخاطب در ادبیات امروز و همایش اثرخوانی مربیان و کارشناسان صاحب قلم استان‌های قم، سمنان، زنجان، گیلان و مازندران، به میزبانی کانون استان تهران برگزارشد.

این وبینار با حضور علی رشیدی‌نیا سرپرست اداره کل کانون استان، کارشناسان، مربیان و رابطان ادبی شش استان کشور اجرا شد که در آن ضمن شعرخوانی همکاران کانونی از استان‌های مختلف، به جایگاه مخاطب در ادبیات امروز به صورت مبسوط پرداخته شد.

در ابتدای این وبینار، علی رشیدی‌نیا، سرپرست اداره کل کانون استان تهران دقایقی با شرکت‌کنندگان در این وبینار به گفت‌وگو پرداخت. وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و تقدیر از آفرینش‌های ادبی استان تهران، به کارشناسان سایر استان‌ها، همکاران میهمان، مربیان و رابطان ادبی خوش‌آمد گفت و از تلاش فعالان این حوزه تجلیل و قدردانی کرد.

در ادامه شاعران و نویسندگان برگزیده از استان‌های شرکت‌کننده به اثرخوانی پرداخته و آثار خود را همکاران حاضر در وبینار به اشتراک گذاشتند.

بخش بعدی این وبینار، ارائه‌ی مطالبی در زمینه‌ی جایگاه مخاطب در ادبیات امروز، توسط حمیرا خدابنده کارشناس مسئول واحد ادبی استان گیلان، مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی کانون استان تهران و میثم متاجی کارشناس ادبی استان مازندران بود که هر کدام از زوایای خاص خود به این موضوع پرداختند.

پس از این بخش کلیپی از شعرخوانی شاعران برگزیده برای علاقه‌مندان حاضر در وبینار پخش شد.

بخش پایانی برنامه نیز به اثرخوانی چند نفر دیگر از همکاران برگزیده اختصاص داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =