دیدار اعضای نوجوان کانون گالیکش با امام جمعه این شهرستان

همزمان با ۵ مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی و سالروز گرامیداشت نماز جمعه، اعضا و مربیان مرکز گالیکش با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار مربی مسئول مرکز، ضمن تبریک به امام جمعه شهرستان و اعضای ستاد نماز جمعه، گزارشی از فعالیت‌های کانون ارائه کرد.

حامد ممشلی در این دیدار از همکاری ویژه‌ی ستاد نماز جمعه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در آینده بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمد  دلبری، امام جمعه شهرستان گالیکش نیز، ضمن تشکر از حضور اعضای کانون به این مناسبت، گفت: کانون پرورش فکری برای تقویت نیروهای جوان و نوجوانان انقلابی هزینه کرده که نحوه زندگی دینی و اسلامی را در قالب کتابخوانی، نقاشی،  شعر، نمایش، سرود، کاردستی و ... بیاموزند و اینان همان نسل سالم، مخلص و انقلابی هستند که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از آنها نام برده‌اند.

وی حضور نوجوانان در نماز جمعه را بسیار سازنده دانست و به خانواده‌ها توصیه کرد فرزندان خود را به مساجد آورده تا به اهداف مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که همان اهداف انقلاب اسلامی است برسیم و نسل صالحی تحویل جامعه بدهیم.

در این دیدار همچنین هدایای دست‌ساز  نوجوان کانون به امام جمعه اهدا شد و شعرخوانی صورت گرفت.

در پایان به تمامی اعضا از طرف امام جمعه محترم عیدی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =