کد خبر: 316831
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
بازدید 202
به افق سپیدار برگزار شد

ویژه برنامه‌ی به افق سپیدار با تجلیل از اعضای برگزیده و فعال انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون پرورش فکری استان زنجان در حالی برگزار شد که حسین تولایی؛ کارشناس کارگاه‌های ادبی و مسئول انجمن‌های ادبی کانون سراسر کشور مهمان این برنامه بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ این برنامه با حضور جمعی از مربیان ادبی، اعضای برگزیده‌ی مهرواره‌های شعر و داستان آفرینش و نیز اعضای ارشد و فعال انجمن، با همراهی سرپرست اداره کل کانون استان و مسئول انجمن‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

فاطمه سلیمانی؛ کارشناس آفرینش‌های ادبی استان و مسئول انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان ضمن اعلام این خبر افزود: این برنامه از برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ی کتاب برنامه‌ی سال جاری است که با هدف تجلیل از اعضای برگزیده و رونمایی دومین جلد کتاب سپیدار انجام شد.

شیرین دارایی؛ سرپرست اداره‌ی کل کانون استان با ارائه‌ی تاریخچه‌ای از فعالیت‌های انجمن در طی سال‌های اخیر، ضمن اشاره به عملکرد خوب انجمن و تأثیر آن در فرآیند رو به رشد اعضای ادبی، از فعالیت‌های انجام شده در جلسات انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان، تلاش‌های مسئول، مربی و اعضا تقدیر و تشکر کرد.

حسین تولایی؛ مسئول انجمن‌های ادبی کانون از کیفیت آثار اعضای انجمن استان گفت و عنوان کرد: این موفقیت حاصل تلاش مجموعه‌ی توانمندی است که در واحد آفرینش‌های ادبی استان گردهم آمده تا انگیزه‌ی حضور مستمر اعضا در کارگاه‌های ادبی و در ادامه انجمن‌ها باشد. 

سلیمانی ضمن اشاره به عملکرد خوب مربیان فعال انجمن و جدیت اعضای شرکت کننده، از تلاش مستمر و پیگیر این مجموعه تشکر کرد و با اشاره به خروجی انجمن در طی سال‌های گذشته، ضرورت مستندسازی آثار تولید شده را یادآور شد و در ادامه عنوان کرد: اولین جلد از آثار اعضای انجمن با عنوان سپیدار، تابستان سال ۹۸ منتشر شد. دومین جلد این مجموعه نیز با عنوان سپیدار ۲ ابتدای سال جاری به چاپ رسید. این کتاب مجموعه‌ای است از آثار اعضای جوان نویسنده و شاعر که امسال آخرین سال حضورشان در جمع انجمن شاعران و نویسندگان استان است.

ایشان عنوان کرد: هدف از مستندسازی آثار اعضا، ارائه‌ی آرشیو کاملی از آثار تولید شده در فرآیند جلسات انجمن به اعضای نوجوان و تازه نفس و همینطور تشویق و ترغیب شاعران و نویسندگان نوجوان می‌باشد.

دومین جلد کتاب سپیدار به همت فاطمه سلیمانی؛ کارشناس آفرینش‌های ادبی و مریم بیات تبار؛ مربی ادبی استان، گردآوری و با صفحه آرایی و طرح جلدی از فرانک منفرد در ۳۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

رونمایی دومین جلد کتاب سپیدار، اثرخوانی اعضای ارشد و تجلیل از اعضا و مربیان مجری انجمن شاعران و نویسندگان استان، محورهای اصلی این برنامه و گردهمایی صمیمی اعضا و مربیان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =