کد خبر: 316870
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
بازدید 220
مهرواره ادبی ،هنری با دو بال سفید فرشته ها تمدید شد

فراخوان مهرواره ادبی ،هنری با دو بال سفید فرشته ها که همزمان با برگزاری نخستین کنگره بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش آموز ،از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر را منتشر شده بود تا پایان امرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،فراخوان مهرواره ادبی ،هنری با دو بال سفید فرشته ها که همزمان با برگزاری نخستین کنگره بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش آموز ،از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر را منتشر شده بود تا پایان امرداد ۱۴۰۱ تمدید شد.

سمیه رسولی ،مدیرکل کانون استان ،هدف از برگزاری این مهرواره را آشنایی و تبیین جایگاه ،منزلت و مقام شهید وتوسعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان و بزرگداشت شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر عنوان کرد. وی افزود این مهرواره در دو بخش هنری(نقاشی و خوشنویسی) و بخش ادبی (شعر و داستان) برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از طریق پایگاه اعلام شده در فضای مجازی آثار خود را تا ۳۱ امرداد سال جاری بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =