ویژه‌برنامه‌ی "چتر عطوفت" در مرکز ۸ کانون استان تهران برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ی "چتر عطوفت" با حضور ۷۰ نفر از اعضای نوخوان و نونهال با همراهی یکی از اعضای خانواده در فضای مرکز فرهنگی-هنری شماره ۸ کانون استان تهران با اجرای فعالیت‌های متنوع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ ویژه‌برنامه‌ی "چتر عطوفت" با حضور ۷۰ نفر از اعضای نوخوان و نونهال با همراهی یکی از اعضای خانواده در فضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ برگزار شد.

این برنامه با قرائت قرآن توسط آوینا کلهری عضو نوخوان و خوش‌آمدگویی مجری آغاز و پس از آن قصه‌ی "سه بز و یک غول" توسط مانلی محمودان عضو نوخوان مرکز با ابزار ابتکاری به اجرا در آمد.

اجرای بازی و مسابقه با مشارکت مادر و کودک از دیگر بخش‌های جذاب این ویژه‌برنامه بود. در بخش دیگر از برنامه که با همکاری اعضا و خانواده‌ها برگزار شد، ارغوان ثقفی‌نیا به همراه مادر خود و به صورت مشارکتی کتاب "بدترین جشن تولد مار بوا" را معرفی کردند و با پرسش‌های خود ذهن اعضا را نسبت به هدیه تولد و نوع برخوردشان با این اتفاق به چالش کشیدند.

دیگر بخش جذاب برنامه به اهدای جوایز مسابقات اعضا اختصاص داشت. در این بخش با حضور لیلا افسری مسئول مرکز ۸ و خانواده‌ها از مانلی محمودان برگزیده‌ی "جام جهانی قصه‌ها"، آروشا رضایی شرکت‌کننده در نمایشگاه "دوست تازه‌ی من"، آروشا رضایی، رزا قائم‌پناه، سحر حسن‌بوذری و ارغوان ثقفی‌نیا نمایشگران نمایش "نخودی نرو تو دیگ آش" برگزیده‌ی جشنواره‌ی تئاتر کاغذی در سطح کشوری و رتبه‌ی اول جشنواره‌ی نمایش عروسکی استان تهران، با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد. در ادامه از خانواده‌های مشارکت‌کننده در برنامه و برگزیده‌های مسابقه نیز تقدیر شد.

کارگاه آزاد ساخت عروسک در انتهای برنامه بود که مورد توجه و استقبال اعضا و خانواده‌ها قرار گرفت. پایان‌بخش ویژه‌برنامه‌ی "چتر عطوفت" پذیرایی و گرفتن عکس یادگاری با حضور اعضا، خانواده‌ها و مربیان مرکز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =