کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یکی از فعال ترین دستگاه های استان در حوزه ی امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام و المسلمین محمود حاتمی دبیر کمیته امر به معروف و نهی از منکر استان در نشست مشترک بصیرتی کانون پرورش فکری گفت: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یکی از فعال ترین دستگاه های استان در حوزه ی امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، حجت الاسلام و المسلمین محمود حاتمی دبیر کمیته امر به معروف و نهی از منکر استان در نشست مشترک بصیرتی کانون پرورش فکری گفت:

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یکی از فعال ترین دستگاه های استان در حوزه ی امر به معروف و نهی از منکر است

 حاج آقا حاتمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در نخستین نشست مشترک بصیرتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و پایگاه بسیج شهیده فرشته سهرابی با موضوع (دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر) که با حضور کارکنان اداری و مربیان مراکز شهر ایلام، در روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه در مرکز شماره ۱ برگزار شد؛ ضمن آرزوی قبولی عزاداری  و تسلیت ایام محرم با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: خوشبختانه خانم رستگار با تلاش و دلسوزی پایِ کار است یکی از مدیران فعال و پرتلاش در این حوزه هستند.

ایشان ادامه داد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه و وظیفه ی بزرگ شرعی و اجتماعی است و همه در اجرای آن مسئولیت داریم.

ایشان تصریح کرد: با استفاده از زبان آرام و منش مهرورزانه و احترام می توانیم فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بهتر و اثربخش تر در میان جامعه توسعه و نهادینه کنیم.

در ادامه رستگار مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از حضور حاج آقا حاتمی و همراهان گفت:

در اداره کل کانون پرورش فکری و در طول سال و به صورت فرایندی فعالیت هایی دینی و مذهبی توسط مربیان در مراکز فرهنگی هنری استان برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در راستای توجه به امر به معروف و نهی از منکر نیز فعالیت ها و برنامه هایی خلاق در قالب معرفی کتاب، معرفی وقایع، معرفی کتاب، بحث آزاد و ... برای جوامع هدف اجرا می شود.

 رستگار از تلاش و همت مربیان کانون در اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و دینی و اسلامی تقدیر نمود.

در این نشست همکاران به بیان نظرات و دیدگاه های خود با محور و موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

در پایان این نشست از نمایشگاه محرم که به همت مربیان مرکز شماره ۱ تشکیل شده بود، بازدید انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =