مربیان کانون استان کرمانشاه در نشست آموزشی تاثیر و مفاهیم بازی برای کودکان شرکت کردند

مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در نشست حضوری و مجازی تاثیر بازی و مفاهیم آن برای کودکان، روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در مرکز شماره ۴ کانون کرمانشاه شرکت کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نشستی با عنوان تاثیر و مفاهیم بازی برای کودکان، روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، با حضور مربیان استان کرمانشاه در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد.

محمد خیاط‌زنجانی، سرپرست کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: بازی به عنوان یک واسطه تربیتی می‌تواند برای آموزش فعالیت‌های جاری در مراکز نقش قابل توجهی داشته باشد.

خیاط‌زنجانی با اشاره به برگزاری این نشست آموزشی و استقبال مربیان مراکز به صورت حضوری و مجازی از این برنامه، از برنامه‌ریزی برای تداوم برگزاری چنین نشست‌های آموزشی با توجه به حضور کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های کانون از سوی مدیریت کانون استان خبر داد.

بر همین اساس، نشست آموزشی "تاثیر و مفاهیم بازی برای کودکان" توسط حجت‌الاسلام افشاری، مدرس کشوری روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در مرکز شماره ۴ کانون پرورش فکری کرمانشاه، واقع در پارک معلم برگزار شد.

مربیان و مربی‌مسئولان فرهنگی سطح شهر کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نشست حضور داشتند.

همچنین، مربیان مراکز کانون در شهرستان‌های استان نیز به صورت مجازی در این نشست آموزشی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =