کد خبر: 317173
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
سرپرست کانون استان کردستان با رئیس شورای شهر سنندج دیدار کرد

حمیدرضا گوهری سرپرست کانون به همراه کارشناسان کانون دیروز با حضور در دفتر شورای شهر با رئیس شورای شهر دیدار و گفت گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این دیدار سرپرست کانون استان کردستان در سخنانی گفت: با توجه به اهمیت کار فرهنگی و کار با کودکان و نوجوانان و برای این آینده سازان ایران اسلامی لازم است با همکاری شورای شهر در رفع موانع و مشکلات تلاش کنیم که بیشتر بتوانیم به کودکان خدمات فرهنگی ارائه دهیم.

حمیدرضا گوهری در ادامه  اشاره ای به سابقه کانون پرورش فکری کرد و فعالیت های فرهنگی و هنری را لازمه رشد و شکوفایی و استعداد یابی کودکان و نوجوانان دانست و اذعان داشت : با ابزار فرهنگ و هنر می توان در مسیر توسعه فرهنگی و رشد کودکان و نوجوانان قدم برداشت.

در این دیدار که به منظور ایجاد بسترهای مناسب برای همکاری‌های متقابل صورت‌گرفت گوهری به ذکر یک سری از مشکلات مراکز کانون استان که با همکاری شورای شهر قابل بررسی است پرداخت.

در ادامه این دیدار کارشناس مسول فرهنگی هنری و ادبی کانون با ذکر این نکته که کمک شورای شهر می‌تواند از بعد مادی خارج شده و با توجه به شرایط و امکانات خاص و موجود روز هم باشد در خصوص اختصاص مکانی برای بوستان کتاب و همچنین حمایت از نویسندگان کتاب کودک با نصب بیلبورد تبلیغی در یکی از میادین شهر با توجه به پایتخت کتاب بودن شهر سنندج پرداخت.

در پایان این دیدار میمنت آبادی رئیس شورای شهر، در سخنانی آمادگی شورای شهر سنندج را در جهت هر نوع همکاری با کانون اعلام کرده و قول دادند در اولین فرصت ضمن بازدید از مراکز سنندج در رفع مشکلات کانون که مرتبط با شهرداری می باشد نهایت همکاری را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =