برگزاری کارگاه آموزشی در چهارمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی

چهارمین جلسه انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری گلستان با حضور اعضای مراکز فرهنگی‌هنری گمیشان و بندر ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، پیش از ظهر روز پنجشنبه، ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ نشست انجمن هنرهای نمایشی استان با حضور مسوول این انجمن به‌عنوان مدرس و جمعی از اعضای هنرمند مراکز فرهنگی هنری گمیشان و بندرترکمن در محل کانون گمیشان تشکیل شد.

در این جلسه که برای نخستین بار در این شهرستان تشکیل شد، سیدرهبان مسلمی عقیلی، مسوول انجمن نمایش کانون گلستان با برگزاری کارگاه آموزشی، نوجوانان را با نمایش، تئاتر، بازیگری و انواع آن آشنا کرد.

مسلمی عقیلی در ابتدا سه رکن اصلی نمایش (بازیگر، صحنه و تماشاگر) را برای حاضرین تشریح کرد.

در ادامه نوجوانان با تاریخچه نمایش و نحوه شکل‌‎گیری آن آشنا شدند و مهمان برنامه توضیحاتی در خصوص زبان بدن و فن بیان در بازیگری بیان کرد.

کارشناس آفرینش‌های هنری کانون گلستان گفت: «نمایش» می‌تواند در رشد فکری و خلاقیت‌های ذهنی شما تأثیر بسزایی داشته باشد و مسیر پرورش و رشد قوای فکری‌ شما را به سمت‌وسوی درست و صحیح هدایت ‌کند.

در این روز حاضرین در برنامه به‌صورت عملی، موارد گفته شده توسط مسوول انجمن نمایش را به اجرا در آوردند و همزمان روز بانشاطی را برای خود رقم زدند.

گفتنی است: انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری یکی از انجمن‌های‌ تخصصی است که بر اساس سیاست‌های فرهنگی کانون و برای تخصصی‌تر شدن فعالیت‌های هنری در میان نوجوانان و همچنین تمرین کار گروهی، برنامه‌ریزی شده است و قرار است تا استعدادهای این حوزه را در کودکان و نوجوانان کشف کند.

برای مشاهده گزارش تصویری از نشست به«اینجا» مراجعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =