کد خبر: 317337
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
بازدید 78
تازه ترین نشست انجمن عکاسان نوجوان ایلام

نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان ایلام روز چهارشنبه ۲۶ مرداد با حضور ارمغان کاظمی گرافیست ، نویسنده، طراح و مدرس عکاسی با موضوع عکاسی آیینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان،  نشست مجازی انجمن عکاسان نوجوان ایلام روز چهارشنبه ۲۶ مرداد با حضور ارمغان کاظمی گرافیست ، نویسنده، طراح و مدرس عکاسی با موضوع عکاسی آیینی برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل کانون استان ، کارشناسان و ۲۰ عضو انجمن حضور داشتند.

مهمان برنامه ابتدا به تعریف آیین پرداخت و گفت : آیین در جوامع انسانی برای بهره گیری از یک نیروی فراطبیعی ، برخی کارها و مراسمات برگزار می گردد که نمود آن به صورت جشن ، عزاداری و ... دیده می شود.

ارمغان کاظمی با بیان این نکته که تحولات ، اتفاق ها ، موضوعات اجتماعی ، سیاسی و... می تواند مورد توجه عکاسان آیینی باشد افزود: آیین های عزاداری در محرم هم که جزیی از زندگی اجتماعی ما هستند از جمله این آیین هاست که با توجه به جنبه های گوناگونی که دارد ، جاذبه های فراوانی برای هنرمند عکاس به وجود آورده است.

ایشان در ادامه، آشنایی با اصول عکاسی و زیبایی شناسی و غنی بودن گنجینه ی اطلاعات را از ضرورت های کار در حوزه عکاسی آیینی خواند زیرا عدم شناخت اصول عکاسی و نبود اطلاعات کافی می تواند منجر به آسیب رساندن به یک فرهنگ یا آیین شود. 

کاظمی در پایان نشست برای تشویق اعضا به انجام عکاسی آیینی ،تکالیفی همراه با راهکارهای خلاقانه به آنها ارائه کرد و اعضای انجمن را به تمرین مداوم و مطالعه ی فراوان بصورت تصویری و یا مکتوب تشویق نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =