تقدیر از مدیر کانون زبان سیستان و بلوچستان به سبب تحقق و ارتقا برنامه‌ها

رییس کانون زبان ایران با اهدای لوح از مدیر کانون زبان استان سیستان و بلوچستان به سبب ارتقا در شاخص‌ها و تحقق افزایش تعداد زبان‌آموزان نسبت به گذشته تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، از مدیر کانون زبان استان با اهدای لوح تقدیر شد.

در این لوح، که به امضای غلامرضا کیانی رییس کانون زبان ایران رسیده، آمده است: به پاس سعی و تلاش و پیگیری‌های مستمر جنابعالی و همکاران سختکوش استان سیستان و بلوچستان و در راستای پیشبرد اهداف سازمانی کانون زبان ایران در ارتقای شاخص ۶ درصد تحقق ۳۰ درصد افزایش، نسبت به تابستان ۱۴۰۰ مراتب سپاس خود را نثارتان می‌نماید.

مدیر کانون زبان استان در همین رابطه گفت: با مشارکت جمعی و تعامل موثر با دستگاه‌ها و نهادها و بنابر اهمیت توجه به نیاز فرزندان استان به توانمندی‌های همه‌جانبه و ضرورت ارتقای سواد علمی آنان، به ویژه در حوزه‌ی یادگیری زبان‌های خارجی، برنامه‌ریزی شد تا در تابستان ۱۴۰۱ ظرفیت کانون زبان ایران، به خانواده‌ها، بیشتر معرفی شود.

معصومه هادی ادامه داد: به فضل الهی و همت همکاران، نتیجه‌ی این تلاش، رشد تعداد زبان‌آموزان و تحقق اهداف پیش‌بینی شده بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سپس در خصوص چشم‌انداز فعالیت کانون زبان در سیستان و بلوچستان گفت: تلاش ما  توسعه‌ی شعبه‌های کانون زبان در تمام شهرهای استان است تا همه فرزندان از این فرصت علمی برای پیشرفت استفاده کنند و این مهم با جذب مدرس در شهرستان‌ها و تامین مکان مناسب، گام به گام، امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در پایان عنوان کرد: این موفقیت را  به همکاران محترم کانون زبان و کانون پرورش فکری استان، تبریک عرض می‌کنم و یقین دارم که این یادگیری موثر که با محتوای استاندارد و تلاش صادقانه کارکنان و مدرسان و در فضای علمی مطلوب، برای زبان‌آموزان عزیز حاصل می‌شود، پیشرفت‌های چشمگیری را در حوزه‌های گوناگون به همراه خواهد داشت که نمود آن در سال‌های آینده، آشکار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =