اعضای کتابخانه پستی نیشابور با امام حسین (علیه‌السلام) پیمان بستند

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور از برگزاری پویش پیمان با امام حسین علیه السلام توسط دانش آموزان این مرکز خبرداد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور با اعلن این خبر اظهار کرد: با هدف تکریم شعائر مذهبی و آشنایی اعضای این مرکز  با امام حسین(علیه‌السلام) و قیام ایشان، دانش آموزان مدرسه شهید محمدرضا بوژمهرانی روستای بوژمهران که از اعضا کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور هستند؛ برای امام شهید خود پیمان نامه نوشتند.

زهره اکبرآبادی گفت: در این فعالیت که با همراهی سیدعلی حسینی مدیر آموزشگاه و در ایام ماه محرم صورت گرفت، دانش آموزان با امام حسین  علیه السلام گفتگو کرده و پیمان بستند راه سرخ او را ادامه دهند.

در بخشی از این پیمان نامه ها ریحانه گلچین نیا نوشته: من با خدای خود پیمان می بندم برای پیروی از سیره و منش امام حسین(علیه‌السلام) با پیشرفت علمی و معنوی و ارج نهادن به کرامت انسانی، تقویت ایمان و امید به آینده تمام تلاش خود را بکنم وفاطمه زهرا بوژمهرانی کلاس پنجم نوشته: پیمان می بندم زبانم را به کلام بد نگشایم و هر روز کاری کنم که آقایم از من راضی باشد.

وی خاطر نشان کرد: فاطمه بوژمهرانی کلاس چهارم نیز نوشته : قول می دهم نمازم را ترک نکنم و حجابم را رعایت کنم ومهدیار ایروانی  کلاس پنجم هم گفته: سعی می کنم در راه امام حسین علیه السلام و اهل بیت ایشان خدمت کرده و آنها را الگوی خود قرار دهم.

مسئول کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور  تصریح کرد: خط به خط این نوشته ها لبریز مهر و ارادت به امام حسین(علیه‌السلام) است که با خلوص نیت این دانش آموزان نوشته شده است و نشان از پرورش درست ایشان در مکتب حسینی دارد و از تمام شرکت کنندگان در این پویش با ارسال هدایا تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =