وبینار توجیهی بیست و چهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی در کانون استان تهران برگزار شد

واحد فرهنگی کانون استان تهران به منظور رفع ابهامات همکاران مراکز و علاقه‌مندان به شرکت در بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی به صورت برخط با همکاران مراکز به گفت‌وگو پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ این نشست مجازی در سه بخش اصلی به جشنواره‌ی بیست و چهارم و مسائل پیرامون آن پرداخت.

در بخش ابتدایی این وبینار، مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی کانون استان تهران دقایقی در خصوص اهمیت موضوع با همکاران به گفت‌وگو پرداخته و با توجه به پتانسیل بالای اعضا و همکاران کانون استان تهران، مربیان را به حضور پرشور در این جشنواره توصیه و بر تشویق اعضا از سوی مربیان پرتلاش تاکید کرد.

در ادامه‌ی این وبینار آزاده جعفری کارشناس فرهنگی استان تهران و رابط جشنواره‌ی قصه‌گویی به مرور شیوه‌نامه و ذکر موارد مهم و قابل توجه آن پرداخت.

بخش سوم و پایانی این وبینار توجیهی به پرسش و پاسخ بین مربیان مراکز و رابط جشنواره اختصاص داشت. در این بخش و پس از توضیحات اولیه و مرور شیوه‌نامه، ابهامات باقیمانده و دغدغه‌های همکاران در قالب پرسش‌هایی مطرح و توسط آزاده جعفری به این سوالات پاسخ داده شد.

گفتنی‌ست؛ مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصه صدای زندگی است» از اول تا ۲۲ مهر و مرحله‌ی پایانی آن هم‌زمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =