برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در حاشیه نماز جمعه بیرجند

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در روز جمعه و سومین روز از هفته دولت با برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری میزبان کودکان ونوجوانان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همزمان با روز جمعه چهارم شهریور ماه ۱۴۰۱ و در سومین روز از هفته دولت ایستگاه‌های فرهنگی و هنری را با هدف معرفی بخشی از خدمات کانون به کودکان و ونوجوانان برگزار کرد که مورد استقبال مسئولان، والدین و کودکان ونوجوانان قرار گرفت.

بر اساس این خبر معرفی بخشی از کتاب‌های موجود در مراکز کانون استان در قالب نمایشگاه کتاب، آموزش کاردستی کاغذ وتا، ایستگاه معرفی و روخوانی کتاب، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه عکس عاشورایی و آثار منتخب اعضای انجمن عکاسی کانون استان، معرفی بخش‌های مختلف بیست و چهارمین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی کانون، معرفی خدمات کانون در مراکز ثابت، سیار و پستی به علاقه‌مندان، معرفی پیک امید کانون استان و معرفی مراکز فرهنگی و هنر کانون بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این ایستگاه بود.

گفتنی است همزمان با هفته دولت ویژه برنامه‌های مختلفی با هدف معرفی خدمات دولت و کانون پرورش فکری به کودکان ونوجوانان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =