مسوولان بخش‌های مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان و رییس مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در احکامی جداگانه، مسئولان بخش‌های اجرایی، مسوول دبیرخانه، روابط عمومی، علمی و مسوول سایت جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، بر اساس این احکام که از سوی محبوبه رجب‌نسب، ابلاغ شده، الهه مقصودلو بعنوان مدیر اجرایی جشنواره، سیداحسان مسلمی به عنوان مسئول روابط عمومی، محمدحسین منتظری به‌عنوان مسول بخش علمی، زهره زینی به‌عنوان مسوول سایت و مریم آریافر به‌عنوان رابط و مسوول دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.

در حکم رییس مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برای مسئولان کمیته‌ها آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و با توجه به ضوابط و وظایف تعیین شده در شیوه نامه و بهره‌گیری از خرد جمعی و مشارکت گروهی، این وظیفه مهم را به نحو شایسته به انجام رسانید.

مرحله‌ی استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای مطالعه فراخوان و ثبت‌نام در آن به پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =