ویژه برنامه های هفته دولت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

همزمان با هفته دولت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی با حضور اعضا کودک و نوجوان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مرکز فرهنگی هنری بیجار متناسب با ایام هفته دولت با استفاده از معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر فضاسازی شد و زندگینامه این شهیدان به اعض معرفی شد.

معرفی شخصیت شهدای انقلاب " شهید رجایی و باهنر " برای اعضا بصورت حضوری و شفاهی و با استفاده از تصاویر و پخش بر پروژکشن انجام گردید و اعضای مرکز با شخصیت این دو شهید بزرگوار بیشتر آشنا شدند.

اعضا مرکز بیجار با حضور در کارگاه ادبی با موضوع " کودکان انقلاب " با هدف آشنایی اعضا با آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب و همچنین ارزشهای دین اسلام و انقلاب شرکت کردند و دل نوشته های خود را به رشته تحریر درآوردند.

کارگاه نقاشی از دیگر برنامه های مرکز بیجار بود که با موضوع نقاشی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید در این کارگاه مربی هنری درباره فلسفه ی رنگ های این پرچم مطالبی را عنوان کردند و در ادامه از اعضا خواستند تا نقاشی های خود را ترسیم کنند.

مجتمع فرهنگی هنری سنندج نیز با اجرای برنامه های قصه گویی توبوی سیب می دهی، معرفی شهیدان رجایی و باهنر ، معرفی وقایع وعلت نامگذاری این هفته را برای کودکان و نوجوانان ماندگار کردند.

شعرخوانی اشعار کتاب ای میهن من ای ایران، نشریه نگاری با موضوع زندگی شهید رجایی، کارگاه کاردستی گل لاله، قصه گویی داستان آوازی برای وطن و برگزاری کارگاه های هنری و ادبی از جمله برنامه های هفته دولت در مرکز فرهنگی هنری شماره یک سقز می باشد که با حضور اعضا برگزار شد.

هفته دولت در مراکز شماره 3 سنندج ، سریش آباد، مرکز 1 بانه، دهگلان، شماره 5 سنندج، حسن آباد یاسوکند، 2 بانه و صاحب نیز با اجرای برنامه های معرفی شخصیتهای شهدای هفته دولت شهید رجایی و با هنر. معرفی ایام وقایع و توضیحات کامل درباره روز و دلایل نامگذاری آن .خاطره خوانی با خواندن خاطره هایی از انقلاب اسلامی، کارگاه کاردستی با تکنیک اوریگامی لاله ها، روخوانی کتاب ، کارگاه سفالگری ، قصه گویی با موضوع شهیدان انقلابی با نام "روزی که پدر پرواز کرد"، معرفی شخصیت شهید رجایی و شهید باهنر وگلباران تمثال شهیدان توسط اعضا بود که به مناسبت هفته دولت با حضور اعضا برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =