کد خبر: 317631
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
طرح پیک امید کانون  در بلده شهرستان نور برگزار شد

در هفته دولت، طرح پیک امید کانون پرورش فکری مازندران در بلده شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به مناسبت هفته دولت، این اداره کل اقدام به برگزاری ۲۵ برنامه در ۱۹ نقطه شهری و روستایی کم برخودار استان مازندران نموده است.

بر این اساس، برنامه استانی پیک امید کانون مازندران با حضور مدیرکل و دیگر کارشناسان استانی و مربیان مرکز فرهنگی هنری شهرستان نور در بلده نور برگزار شد.

در این برنامه که دبیرستان زینبیه با حضور و همراهی  رییس آموزش و پرورش و کارشناسان منطقه بلده صورت پذیرفت، برنامه‌هایی از قبیل: کارگاه نمایش خلاق،  معرفی کتاب - قصه‌گویی- اجرای کاردستی- نقاشی خلاق- فعالیت آسمان نمای سیار نجوم، بازی و سرگرمی انجام شد.

در حاشیه این برنامه، مدیرکل کانون مازندران به مناسبت هفته دولت، با حضور در منزل شهید «مرتضی بناساز» با اهدای لوح سپاس از مادر این شهید والا مقام تقدیر کرد.

محمد علی یزدان شناس در گفتگو با مادر شهید ضمن قدردانی از ایثارگری‌ها و خدمات خانواده محترم شهدا به انقلاب  بر ضرورت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد.

مادر شهید بنا ساز نیز در این دیدار با مهم خواندن فعالیت‌های فرهنگی کانون درتربیت کودکان ونوجوانان، خواستار توسعه خدمات این نهاد فرهنگی و احداث کانون در این منطقه شد.

در پایان این برنامه، مدیرکل کانون مازندران ضمن تقدیر از رییس آموزش و پرورش این شهر و همکارانش در کانون شهرستان نور به دانش آموزان و کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه کتاب اهدا نمود و قول پیگیری ساخت کانون در این شهر را داد.

قرار است شهرداری شهر بلده در زمینی اهدایی به کانون، زمینه ساخت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این منطقه را فراهم نماید که با حضور مدیرکل کانون و  نماینده این شهرداری از مکان مورد نظر بازید شد.

گفتنی است: پیک امید،  طرحی است  در قالب اردوی جهادی که مربیان و مسؤولان کانون با حضور در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته شهری و روستایی  استان  به اجرای فعالیت ‌های فرهنگی هنری و ادبی از جمله؛ و اهدای کتاب با هدف توسعه عدالت فرهنگی و معرفی کانون به بچه های روستایی می پردازند.

برای دیدن بقیه عکس ها روی همین لینک کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =