عطر افشانی و غبارروبی مزار دو شهید گمنام با حضور مسئولین کانون استان تهران

با حضور علی رشیدی‌نیا سرپرست اداره کل کانون استان تهران، تعدادی از همکاران ستاد استان، اعضای نوجوان و مربیان مرکز ۱۵ تهران، به پیشگاه دو شهید گمنام ادای احترام و مزار آنان عطرافشانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به مناسبت هفته‌ی دولت و گرامی‌داشت شهدای گران‌قدر دولت، مسئولین کانون استان تهران با حضور در مرکز ۱۵ استان تهران به دو شهید گمنام ادای احترام کردند.

 مرکز تخصصی ادبی استان تهران با مربی‌مسئولی لیلا ملت‌دوست در هفته‌ی دولت میزبان علی رشیدی‌نیا سرپرست اداره کل کانون استان تهران، سیدعلی حسینی معاون اداری مالی، مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی، مجید خسروی مسئول حراست، سعیده عزیزیان رئیس امور اداری، زهرا شبستری کارشناس ارزیابی عملکرد و امیرحسین رحمانی کارشناس روابط عمومی این اداره بود.

در ابتدای این ویژه‌برنامه متنی توسط یکی از اعضای نوجوان قرائت شد. در ادامه علی رشیدی‌نیا دقایقی برای همکاران و اعضا صحبت کرد. رشیدی‌نیا در ادامه به اتفاق همکاران از بخش‌های مختلف مرکز بازدید و پس از آن با مسئول و مربیان مرکز و همچنین اعضا و والدین به گفت‌وگو پرداخت. محور گفت‌وگوی سرپرست کانون استان تهران با همکاران مرکز ۱۵ خواسته‌های آنان در خصوص نیازها، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مرکز بود.

در انتها نیز مسئولین ستاد استان به اتفاق مربیان، والدین و اعضا بر مزار دو شهید گمنام واقع در فضای سبز منتهی به مرکز ۱۵ حاضر و ضمن قرائت فاتحه، به غبارروبی و عطرافشانی مزار این شهدای بزرگوار پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =