دیدار مدیر کل و مسئولان مراکز کانون خراسان جنوبی با خانواده شهدا

همزمان با هفته دولت مدیر کانون استان، مسئولین و مربیان کانون در مراکز فرهنگی وهنری کانون با خانواده چند شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری؛ هم‌زمان با هفته دولت و در هشتمین روز از این هفته طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان به همراه جمعی از همکاران و با همراهی جمعی از کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید علی یاری از شهدای مدافع وطن دیدار و دل‌جویی کردند.

حمیدی پس از گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، دیدار با خانواده معظم شهدا، را وظیفه و ادای دین به مقام والای شهدا دانست و گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا به عنوان  سرمایه های انقلاب باشند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود در این دیدار مادر گرانقدر این شهید را که ۱۱ سال در دوران جانبازی این از فرزند خود به خوبی مراقبت کرد را الگوی صبر و استقامت دانست و از وی قدردانی کرد.

شهید شهید علی یاری جانباز ۷۰ درصد دفاع از وطن بود که پس از ۱۱ سال تیرماه سال جاری به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

گفتنی است همزمان با هفته دولت سایر مسئولین مراکز کانون و همچنین اعضای منتخب مراکز در شهرستان‌های فردوس، نهبندان، سربیشه و قاین نیز با دیدار با خانواده شهدا دیدار و گلزار شهدا را غبار روبی کردند.

دیدار مدیر کل و مسئولان مراکز کانون خراسان جنوبی با خانواده شهدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =