کد خبر: 317741
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
پرستوهای مهاجر مهمان کانون پرورش فکری بشرویه

چهار آزاده و ایثار گر ۸ سال دفاع مقدس مهمان کودکان ونوجوانان عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری بشرویه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان بشرویه در راستای برنامه‌های هفته دولت و ترویج روحیه ایثار و شهادت در کودکان ونوجوانان، میزبان محمدرضا فیض‌آبادی، حسن شاکری، جواد نظریان و محمدرضا صارمی از آزادگان ۸ سال دفاع مقدس در این شهرستان بود.

گفتنی است مهمانان این برنامه در جمع اعضای این مرکز به بیان خاطرات خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های اسارت پرداختند.

در این بین محمد رضا فیض آبادی  خطاب به اعضا هنرمند این مرکز ضمن توصیه به استفاده از امکانات خوبی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رشد و پیشرفت و شکوفایی استعدادهای اعضا پیش بینی شده است با بیان خاطره‌ای گفت: در زمان اسارت، وسایل نوشت افزار و نقاشی در اختیار  اسیران نبود و با مختصر ابزاری که داشتند نقاشی هایی خلق میکردند و با را کشیدند و با رنگ آمیزی آن از گیاهان داخل باغچه آثار هنری خود را کامل می کردند که همین موضوع نیز توسط بعثی‌ها ممنوع شد.

این گزارش می افزاید در ادامه این برنامه‌ که با حضور عباس عادل مدیر بنیاد شهید و امور ایثار گران بشرویه برگزار شد از  ۱۰برگزیده و ۴۰ شرکت کننده مسابقه نقاشی بازگشت آزادگان جوایزی اهداء شد.

این مسابقه  به مناسبت  ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از طرف بنیاد شهید برای کودکان و نوجوانان شهرستان برگزار شده بود.

پرستوهای مهاجر مهمان کانون پرورش فکری بشرویه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =