حضور پیک امید در جمع کودکان و نوجوانان روستای عصمت‌آباد

گروه هنری پیک امید برنامه‌ای شاد و متفاوت با همکاری مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون و نهاد کتابخانه‌های مهریز برای کودکان و نوجوانان روستای عصمت آباد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پیک امید کانون پرورش‌ فکری استان یزد با مشارکت کتابخانه سیار روستایی و مرکز فرهنگی هنری شهرستان مهریز، با حضور در کتابخانه سمسار روستای عصمت آباد مهریز با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری لحظاتی ناب را برای بچه‌ها به ارمغان آورد و مورد استقبال قرار گرفت. این برنامه با حضور مصطفی زارع‌زاده معاون سیاسی، امنیتی فرماندار مهریز، مهدی شکری کارشناس سیاسی فرمانداری مهریز و ۳۵ کودک پسر و ۱۵ کودک دختر در کتابخانه سمسار روستای عصمت‌آباد برگزار شد. از جمله فعالیتهای اجرا شده، معرفی کتاب "سرگذشت مسافر کویر" توسط مهدی جاور، معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر توسط اکرم‌السادات محسن‌الحسینی، قصه‌گویی توسط روح الله پوررضا و کارگاه سفالگری توسط سعید ابویی و اهدا جوایز بود.
در ادامه، پیک امید کانون پرورش فکری استان با حضور در فرمانداری مهریز، اقلامی همچون پتو، فلاسک، لوازم بهداشتی و مواد غذایی و باکس آب معدنی ، به جهت کمک به سیل‌زدگان مهریز اهدا کرد که مقرر شد توسط مسئولین شهرستان به روستای مزرعه‌شور که در سیل اخیر  آسیب جدی دیده، تقدیم شود.

 حضور پیک امید در جمع کودکان و نوجوانان روستای عصمت‌آباد حضور پیک امید در جمع کودکان و نوجوانان روستای عصمت‌آباد حضور پیک امید در جمع کودکان و نوجوانان روستای عصمت‌آباد حضور پیک امید در جمع کودکان و نوجوانان روستای عصمت‌آباد حضور پیک امید در جمع کودکان و نوجوانان روستای عصمت‌آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =