کد خبر: 317772
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
بازدید 114
ویژه‌برنامه‌های مراکز کانون استان تهران به مناسبت هفته‌ی دولت

همزمان با هفته‌ی دولت و به منظور آشنایی اعضا با این مناسبت و شهدای گرانقدر آن، مراکز کانون استان تهران فعالیت‌های خود را حول محور این مناسبت برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ به مناسبت هفته‌ی دولت و برای آشنایی هرچه بیشتر اعضا با شهدای گرانقدر این هفته به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، مراکز کانون استان فعالیت‌های درون‌مرکزی و ویژه‌ی خود را در این زمینه برگزار کردند.

در همین راستا مرکز شماره ۳۲ استان تهران با انجام فعالیت‌هایی نظیر: معرفی شخصیت شهید رجایی و شهید باهنر، معرفی کتاب آسمان پر ستاره، دانستنی های تاریخ انقلاب و شهید رجایی، اجرای قصه‌ی پرواز دو کبوتر، شعرخوانی توسط اعضا، کاردستی و ساخت قاب عکس شهدا، معرفی وقایع و حوادث هشتم شهریور ۱۳۶۰  و بزرگداشت هفته‌ی دولت و روز کارمند این مناسبت را گرامی داشتند.

همچنین در این زمینه مرکز ۲۱ با ارائه‌ی مطالبی در مورد دولت و دلیل نام‌گذاری هفته‌ی دولت، معرفی شخصیت شهیدان باهنر و رجایی و غبار روبی مزار شهدا، به این مناسبت پرداختند.

در مرکز شماره ۹ نیز به همین مناسبت برنامه‌های مشابهی برگزار و اعضای مرکز برای ادای احترام بر سر مزار شهیدان گمنام در مسجد فاطمیه حاضر و دست‌نوشته‌هایی خطاب به شهیدان بر روی پرچم‌های دست‌ساز نوشته و به این شهدای والا مقام تقدیم کردند.

گفتنی‌ست؛ مربیان و اعضای مرکز ۲ کانون استان تهران نیز با برگزاری فعالیت‌های معرفی ایام و وقایع در خصوص هفته‌ی دولت، معرفی شخصیت شهید باهنر و شهید رجایی و معرفی کتاب "آسمان پرستاره  و کتاب شهید رجایی" این هفته‌ی مبارک را پاس داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =