مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیران بخش دولتی و غیردولتی در برنامه آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بافق و افتتاح نمایشگاه آثار اعضا حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سه‌شنبه 8 شهریور 1401 به مناسبت هفته دولت برنامه‌ آشواره با هدف آشنایی اعضا با آش‌های محلی و مشارکت خانواده‌ها و اعضای کانون در مرکز فرهنگی، هنری کانون شهرستان بافق برگزار شد.
در این برنامه 80 نفر از اعضای دختر و پسر کانون به همراه مادر و مادربزرگ‌هایشان و جمعی از مسئولین شهرستان از جمله محمدعلی صمیمی فرماندار بافق و آذر مرادی مشاور فرماندار، اعظم ابراهیمی رییس دانشگاه پیام نوربافق، مهناز عباسی مشاور شرکت سنگ آهن مرکزی بافق حضور داشتند.
معرفی آش‌های محلی شهرستان، شعرخوانی، قصه‌گویی، دکلمه از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود. در ادامه مراسم با حضور سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون و سایر مسئولین شهرستان بافق، نمایشگاه آثار تابستانی اعضا افتتاح گردید.

 مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مدیران شهرستان بافق در آشواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =